OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Prodejce a provozovatel internetové galanterie

www.pleteniahackovani.cz :

 


 Růžena Robková


Sídlo:

Očihovec 25,43987 Očihov

Sídlo provozovatele není kamenným obchodem


IČ: 63741407


DIČ:Živnostenský list byl vydán dne 15.2.2013Městským úřadem Podbořany Odbor majetkoprávní a živnostenský úřad, čj. MUPO /16/2013


 Nejsem  plátcem DPH.


Zákazníkům se vždy snažím vyjít maximálně vstříc.  V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na: svetrucnichpraci@seznam.cz ,nebo telefonicky - 607958507.Připravila jsem několik rad a doporučení, které Vám mohou pomoci s nákupem  v tomto obchodě.Pokud se Vám z jakýchkoliv důvodů nepodaří odeslat objednávku,nebo neobdržíte potvrzení o objednávce z e-shopu, kontaktujte mě  prosím ihned (telefonicky,  nebo emailem), mohlo dojít k technické závadě v provozu e-shopu.Objednávku s Vámi neprodleně vyřídím.Děkuji a přeji vám příjemný nákup.

 

tel. 607 958 507

 

Dostupnost tlf linky: v pracovní dny : 9 - 17 hod.

Pokud se výjimečně stane,že  nebudu moci v této době přijmout hovor,určitě Vám  zavolám zpět.

 

Facebooková skupina příznivců galanterie Svět ručních prací: https://www.facebook.com/groups/116255742042585/


 


Uvedené Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Svět ručních prací www.pleteniahackovani.cz

 

(dále prodávající)

 

   Objednávka:

 

 

1/Zboží je možné objednat následujícími způsoby:

 

a/ Prostřednictvím objednávkového formuláře v internetovém obchodě. Kupujícím je k dispozici:

 

*Nákupní košík – zboží lze vložit do košíku kliknutím na ikonu košíku u daného výrobku, po vložení všech požadovaných výrobků pokračovat do nákupního košíku (vpravo nahoře) a objednávku dokončit..

 

*Formulář Dotaz na zboží, který lze použít i pro rychlou objednávku – nachází se pod popisem výrobku.  Ve formuláři je v případě objednávky nutné  vyplnit vše dle zadání ( jméno,příjmení,kontaktní údaje požadované množství,  způsob platby a odběru zboží dle Obchodních podmínek) a v části Dotaz - vyznačit : Objednávka.

 

 b) Telefonicky na telefonním čísle 607 958 507, v objednávce je nutno upřesnit název zboží, odstín/velikost, množství, způsob platby , způsob odběru a doručovací adresa a telefonní kontakt.

 

 c) Písemně na mail  svetrucnichpraci@seznam.cz,,  do předmětu je nutno uvést „objednávka“, uvést doručovací adresu a kontaktní telefon, dále upřesnit název zboží, upřesnit odstín/velikost, množství, způsob platby a odběru.

Nákupem zboží prostřednictvím nákupního košíku se současně odepisuje stav zásob zboží.Všechny ostatní způsoby nákupu a snížení stavu zásob zboží provádí prodávající ručně, po obdržení všech potřebných informací od nakupujícího.

 

 

Způsoby úhrady:

 *BANKOVNÍM PŘEVODEM -  Zboží je odesláno zákazníkovi po připsání platby  na bank. účet v plné výši ceny objednávky (hodnota zboží + náklady spojené s doručením zboží)

  *DOBÍRKOU – zboží bude zasláno kupujícímu na dodací adresu, uvedenou v objednávce , prostřednictvím České pošty,nebo přepravce PPL. Kupující uhradí dobírku (hodnota zboží+náklady spojené s doručením zboží) řidiči ČP,nebo PPL  při převzetí zásilky.

E-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platbu za zboží kartou.

Při převzetí zboží  dobírkou probíhá platba při převzetí zboží od přepravní společnosti. Platba v hotovosti, nebo kartou přepravci zásilky nepodléhá zákonu o EET, protože prodávající je tato platba převáděna přepravcem  na bank. účet bezhotovostně.

     

Výrobky, u kterých není uvedeno „skladem“, nejsou aktuálně fyzicky  na skladě a je nutné je objednat. Není-li v dostupnosti u výrobku uvedeno jinak, je zpravidla dodací lhůta 14 pracovních dnů.Touto lhůtou je myšleno dodání zboží do firemního skladu.V případě, že není možné kupujícímu dodat zboží ve lhůtě uvedené v dostupnosti, bude prodávajícím  neprodleně informován.  Může nastat situace, kdy je zboží aktuálně u výrobce doprodáno nebo se již nevyrábí, v tom případě prodávající neprodleně po tomto zjištění kontaktuje kupujícího a nabídne možnost řešení.

 Způsoby doručení, náklady spojené s doručením:

  

 *Objednané zboží je odesíláno prostřednictvím přepravních společností PPL a České pošty .

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat její celistvost a neporušenost obalu.Převzetím zásilky zákazník stvrzuje, že  zásilku převzal bez zjevných závad.  Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese přepravce.Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte ihned přepravce Je vhodné pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. V případě poškození zboží je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího  o stavu zboží a míře poškození– telefonicky na čísle :

  607 958 507nebo mailem na adresu  nebo svetrucnichpraci@seznam.cz.

Nevyzvednutí dobírky NENÍ odstoupení od kupní smlouvy . NEZASÍLÁM DO ZAHRANIČÍ.

   *Při osobním převzetí zboží je kupující povinen si při předání zboží zkontrolovat úplnost a přesnost dodávaného zboží, případné nesrovnalosti ihned oznámit prodávajícímu.

      

  NĚKOLIK RAD A DOPORUČENÍ K NÁKUPU V  OBCHODĚ:

    Jak nakupovat:

   1/ Zvolené zboží vložíte do košíku kliknutím na ikonu  

   2/ Při výběru odstínů přízí je nutné mít na zřeteli, že  zobrazení odstínu  se může od skutečnosti mírně lišit  podle

       nastavením každého monitoru pc.  Tuto skutečnost nemůže prodávající ovlivnit. Nejste-li si odstínem jistí, 

       kontaktujte mě, ráda poradím. Jednotlivé odstíny nabízených přízí jsou označeny kódy a barvami danými

       přímo od výrobců.

   3/ Pokračujte dále ve výběru / nákupu dalšího zboží, vkládejte do košíku stejným způsobem

   4/ Po ukončení výběru zboží klikněte v pravém sloupci na položku "Nákupní košík" přejdete tak k pokladně.

   5/ Zde můžete provést úplnou registraci nebo jen zadat dodací údaje.  V případě, že jste zaregistrováni na MMB, použijte stejné přihlašovací údaje.

   6/ Po vyplnění všech údajů a kontrole objednávaného zboží (odstíny, počty kusů) potvrďte objednávku.

   7/ Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací zprávu o přijetí objednávky a zároveň odkaz, kde můžete  sledovat stav své objednávky.

 8/ V případě ZPŮSOBU ÚHRADY: PLATBA PŘEDEM BANKOVNÍM PŘEVODEM , doporučuji odesílat platbu až při změně statusu objednávky  na: VYŘIZUJE SE.

    Vysvětlivky ke statusům stavu objednávek:

   PŘIJATA -  Vaše objednávka byla přijata do systému.

   VYŘIZUJE SE -  Vaše objednávka se vyřizuje, zboží se připravuje, kompletuje, případně doobjednává

   ZAPLACENO -  Vaše objednávka se vyřizuje, zboží se připravuje, kompletuje, případně doobjednává, ale již jsem obdržela Vaši platbu za zboží

   ČEKÁ SE NA PLATBU - objednávka je vyřízena, zboží připraveno k odeslání, čekám na platbu od kupujícího,nebo se jedná o objednávku zboží přímo pro zákazníka ,nebo jde o práci na zakázku a očekává se dle dohody platba předem.

   ODESLÁNA - zásilka byla předána  k doručení,  lze ji sledovat na webu České pošty,přepravce PPL

 NEVYZVEDNUTA - zboží bylo odesláno na adresu kupujícího, avšak zásilka nevyzvednuta a vrátila se zpět , v tom případě Vás budu kontaktovat

   ČEKÁ NA VYZVEDNUTÍ - v případě osobního odběru - zboží je připraveno k předání, budu Vás kontaktovat za účelem dohodnutí termínu předání.V případě přepravy -  přepravce Vás nezastihl na dodací adrese a zásilka je uložena na dodací poště,nebo parcelshopu a čeká na vyzvednutí.

   STORNOVÁNA - objednávka byla ze strany kupujícího nebo prodávajícího zrušena.

    Dodací lhůta:

   Dodací lhůta uvedená u zboží je orientační. V případě, že potřebujete  zboží do určitého data, informujte se na jeho dostupnost, případně mi tuto skutečnost napište do poznámky v objednávce.

   Zboží,které je skladem, odesílám zpravidla během 2-3 pracovních dnů od uskutečnění objednávky, pokud se jedná o odeslání dobírkou. Zboží, kde je preferována platba předem, odesílám zpravidla během 2-3 pracovních dnů od přijetí platby na můj účet. Zboží, které není skladem a je pro zákazníka doobjednáváno ,odesílám zpravidla také během  2-3 pracovních dnů od naskladnění ..Pokud je v jedné objednávce  kompletováno současně zboží, které je skladem a které se pro zákazníka doobjednává, odesílám společně po naskladnění chybějícího zboží, pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak.V případě zhotovení zboží na zakázku,odesílám dle individuální dohody.Zboží je baleno do přepravních obálek a  kartonových krabic nových, i recyklovaných.

     

    Potřebujete jiné rady? Nevíte si rady se spotřebou příze, jakou přízi na který výrobek použít, jaké jehlice vybrat, máte dotaz k nabízenému zboží? Chcete si objednat výrobek na přání a nevíte si rady s měřením? Kontaktujte mě: svetrucnichpraci@seznam.cz   bude-li to v mých možnostech, velmi ráda poradím. Neváhejte se zeptat.

 

    

 OBCHODNÍ PODMÍNKY:

 

  • 1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce , kterým je Růžena Robková, IČ 63741407 , zapsaná do živnostenského rejstříku 15.02.2013 na Městském úřadě v Podbořanech). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávající Růžena Robková a kupujícího.
  • 2.Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  • 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.
  • 2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • 2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10  dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací a záruční list.
  • 3.Odstoupení od kupní smlouvy
  • 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené ,neznečištěné zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). a pokud je to podle povahy zboží možné,tak v původním obalu. Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.
  • 3.4:Zboží musí být prodávajícímu vráceno jinak než na dobírku,kterou prodávající nepřijímá.
  • 3.5:Pokud to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující k oznámení o odstoupení od kupní smlouvy  využít formulář, který mu bude odeslán na email adresu, nebo je také ZDE KE STAŽENÍ.
  • 4.Práva a povinnosti prodávajícího
  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán  se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi  se zbožím prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • 5. Práva a povinnosti kupujícího
  • 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 

  • 6.1.Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • 6.1.1.Objednávky jsou kupujícím doručovány prostřednictvím přepravních společností PPL a Česká pošta.
  • 6.1.2: Přepravné se řídí velikostí objednávky a druhem přepravy.
  • 6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem , nebo telefonem vyzvednout osobně v Očihovci, v sídle firmy.Termín navrhuje prodávající .V takovém případě zákazník při objednání  uvede způsob doručení : Osobní odběr.
  • 6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 2-3 prac.dny

       

       7. Zadání zboží na zakázku

  • 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
  • 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat elektronickou poštou.
  • 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je zákazník informován elektronickou poštou.

 

  • 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávající zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a  cenou.
  • 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uveda plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo tuto objednávku zrušit.
  • 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

 

  • 7. Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 7.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 7.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • 7.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinnen zakoupit.

 

  • 7. Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 7.4.1: U zboží zhotovovaného na zakázku lze využít pouze bankovní převod .
  • 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody se zákazníkem. Zboží zhotovené na zakázku  je předáno osobně,nebo zasláno prostřednictvím přepravců prodávajícího.

 

  • 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

 

  • 8.1: Záruční doba
  • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

 

  • 8.2: Způsob reklamace
  • 8.2.1: Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího email.poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a  fotografii vady.
  • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

 

  • 8.3: Provedení reklamace
  • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat zákazníkovi částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
  • 8.3.4: Pokud to webové rozhraní umožňuje, může kupující k oznámení reklamace  využít reklamační  protokol, který mu bude odeslán na email. adresu,nebo je tak ZDE KE STAŽENÍ.
  • 8.3.5:Doručení reklamovaného zboží se provádí na shora uvedenou adresu prodávajícímu, jinak než na dobírku. Dobírku prodávající nepřijímá.
  • 8.3.6: Kupující je povinen zboží řádně zabalit tak, aby nedošlo k poškození, či dokonce ke zničení zboží při přepravě.Ke zboží přiloží kupující kopii faktury a uvede popis vady a návrh na řešení reklamace.
  • 8.3.7:Prodávající neodpovídá za případnou újmu na zdraví osob, případně majetku a zboží, které byly zapříčiněny nedbalostí, neodborným zacházením, nebo zneužitím zboží.
  • 8.3.8: Dnem uplatnění reklamace je den, kdy bylo zboží doručeno na adresu prodávající.

       9.Vrácení zboží

  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.
  • 10. Ochrana osobních údajů
  • 10.1: Při zpracování informací o zákaznících se prodávající řídí platnými zákony České republiky, zejména zákonem O ochraně osobních údajů č. 101/2000Sb. a ve znění pozdějších předpisů.
  • 10.2:Prodávající je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů: rg. č.:0051333
  • 10.3: Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a prodávající se zavazuje neposkytnout svěřené osobní údaje kupujícího jiným-třetím subjektům,přičemž výjimku tvoří  smluvní přepravci prodávajícího a to jen  za účelem dodání objednaného zboží kupujícímu.
  • 10.4: V momentě odeslání objednávky, nebo vyplněním registračního formuláře dává kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování, shromažďování a používání svých osobních údajů a informací o uskutečněných objednávkách  na dobu ,po kterou prodávající provozuje svou obchodní činnost.
  • 10.5:Osobní údaji kupujícího se rozumí: jméno, příjmení, adresa bydliště,doručovací a fakturační adresa,pokud se odlišuje od adresy bydliště, IČ,DIČ,email adresa, kontaktní telefon a případně další osobní údaje, které kupující uvede při objednávce, nebo registraci až do doby, kdy by kupující vyjádřil písemně svůj nesouhlas.
  • 10.6:Osobní údaje budou  zpracovávány jen pro účely realizace práv a povinností vyplývajících z objednávky (kupní smlouvy), pro vedení uživatelského účtu a pro zasílání informací, nebo obchodních sdělení kupujícímu, pokud kupující tuto možnost vysloveně nevyloučí.
  • 10.7:Kupující má právo přístupu ke svým osobním informacím k jejich aktualizaci.
  • 10.8:Kupující prohlašuje, že byl poučen a informován o tom, že na základě jeho písemné žádosti budou jeho osobní údaje z databáze vymazány.
  • 10.9:Osobní údaje jsou zpracovány v elektronické podobě automatizovaným systémem, případně v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  • 10.10: Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou správné a přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí těchto údajů.
  • 10.11:Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení, informací o nabízeném zboží a službách prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Tento souhlas může kupující kdykoliv odvolat.
  • 11.Závěrečná ustanovení a mimosoudní řešení sporů

 

  • 11.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávající v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 11.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
  • 11.3:Dozor nad dodržováním Zákona č. 634/1992Sb. O ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce,která je zároveň subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.Odkaz na webový formulář.
  • 11.4:V případě nespokojenosti má zákazník (spotřebitel) možnost řešit mimosoudní spor také on-line.V tom případě je možné použít platformu, která byla zřízena Evropskou komisí na této adrese.

 

Růžena Robková

28.2.2017

 

 

 

 
 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
DROBNÉ ZBOŽÍ-OBÁLKA/ČR
Tarif NELZE použít pro 100g klubka a křehké strojky. Doručuje Česká pošta , zpravidla do 2 prac. dnů od odeslání.
55,00 Kč ZDARMA
OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ do 1999 Kč/ČR
Doručuje přepravní společnost PPL .Zásilka je zpravidla doručována následující pracovní den po jejím odeslání. Řidič společnosti PPL Vás bude telefonicky kontaktovat při doručování zásilky.
95,00 Kč ZDARMA
OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ od 2000Kč/ČR
Odeslání zdarma při objednávce zboží od 2000Kč . Odeslání prostřednictvím PPL .Zásilka je zpravidla doručována následující pracovní den po jejím odeslání. Řidič společnosti PPL Vás bude telefonicky kontaktovat při doručování zásilky.
ZDARMA ZDARMA
OSOBNÍ ODBĚR
Tarif použijte při OSOBNÍM ODBĚRU ZBOŽÍ:E-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platby kartou. Osobní odběr zboží je možný v sídle firmy, po předchozí platbě zboží na bank. účet a dohodě prodávající se zákazníkem, kdy je sjednán datum a čas vyzvednutí zboží. Datum a čas navrhuje prodávající.
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
PLATBA PŘEDEM NA BANK.ÚČET /ČR
Platba předem na účet. Zboží bude odesláno po připsání celé částky za objednané zboží na účet.
BEZ POPLATKU
DOBÍRKA -ČESKÁ REPUBLIKA
Platba řidiči přepravní společnosti PPL ,nebo České pošty, při převzetí zásilky.
40,00 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF