OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Prodejce a provozovatel internetové galanterie

www.pleteniahackovani.cz :

 

 Růžena Robková


Sídlo:

Očihovec 25,43987 Očihov

Sídlo provozovatele není kamenným obchodem


IČ: 63741407


DIČ:Živnostenský list byl vydán dne 15.2.2013Městským úřadem Podbořany Odbor majetkoprávní a živnostenský úřad, čj. MUPO /16/2013


 Nejsem  plátcem DPH.

 


Zákazníkům se vždy snažím vyjít maximálně vstříc.  V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na: svetrucnichpraci@seznam.cz ,nebo telefonicky - 607958507.Připravila jsem několik rad a doporučení, které Vám mohou pomoci s nákupem  v tomto obchodě.Pokud se Vám z jakýchkoliv důvodů nepodaří odeslat objednávku,nebo neobdržíte potvrzení o objednávce z e-shopu, kontaktujte mě  prosím ihned (telefonicky,  nebo emailem), mohlo dojít k technické závadě v provozu e-shopu.Objednávku s Vámi neprodleně vyřídím.Děkuji a přeji vám příjemný nákup.

 Provoz e shopu je nepřetržitý, objednávky jsou zpracovávány v pracovních dnech, v době od 9-17 hodin.

Dostupnost tlf linky: tel. 607 958 507 v pracovní dny : 9 - 17 hod.

Pokud se výjimečně stane,že  nebudu moci v této době přijmout hovor,určitě Vám  zavolám zpět.

 

Facebooková skupina příznivců galanterie Svět ručních prací: https://www.facebook.com/groups/116255742042585/


 

Uvedené Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Svět ručních prací www.pleteniahackovani.cz

 

(dále prodávající)

 

   Objednávka:

  

1/Zboží je možné objednat následujícími způsoby:

 

a/ Prostřednictvím objednávkového formuláře v internetovém obchodě. Kupujícím je k dispozici:

 

*Nákupní košík – zboží lze vložit do košíku kliknutím na ikonu košíku u daného výrobku, po vložení všech požadovaných výrobků pokračovat do nákupního košíku (vpravo nahoře) a objednávku dokončit..

 

*Formulář Dotaz na zboží, který lze použít i pro rychlou objednávku – nachází se pod popisem výrobku.  Ve formuláři je v případě objednávky nutné  vyplnit vše dle zadání ( jméno,příjmení,kontaktní údaje požadované množství,  způsob platby a odběru zboží dle Obchodních podmínek) a v části Dotaz - vyznačit : Objednávka.

 

 b) Telefonicky na telefonním čísle 607 958 507, v objednávce je nutno upřesnit název zboží, odstín/velikost, množství, způsob platby , způsob odběru a doručovací adresa a telefonní kontakt.

 

 c) Písemně na mail  svetrucnichpraci@seznam.cz,,  do předmětu je nutno uvést „objednávka“, uvést doručovací adresu a kontaktní telefon, dále upřesnit název zboží, upřesnit odstín/velikost, množství, způsob platby a odběru.

Nákupem zboží prostřednictvím nákupního košíku se současně odepisuje stav zásob zboží.Všechny ostatní způsoby nákupu a snížení stavu zásob zboží provádí prodávající ručně, po obdržení všech potřebných informací od nakupujícího.

 

 Způsoby úhrady:

 *BANKOVNÍM PŘEVODEM -  Zboží je odesláno zákazníkovi po připsání platby  na bank. účet v plné výši ceny objednávky (hodnota zboží + náklady spojené s doručením zboží)

  *DOBÍRKOU – zboží bude zasláno kupujícímu na dodací adresu, uvedenou v objednávce , prostřednictvím Zásilkovny,ČP,nebo přepravce PPL. Kupující uhradí dobírku (hodnota zboží+náklady spojené s doručením zboží) kurýrovi , nebo ve výdejním místě, při převzetí zásilky.

E-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platbu za zboží kartou.

Při převzetí zboží  dobírkou probíhá platba při převzetí zboží od přepravní společnosti. Platba v hotovosti, nebo kartou přepravci zásilky nepodléhá zákonu o EET, protože prodávající je tato platba převáděna přepravcem  na bank. účet bezhotovostně.

     Výrobky, u kterých není uvedeno „skladem“, nejsou aktuálně fyzicky  na skladě a je nutné je objednat. Není-li v dostupnosti u výrobku uvedeno jinak, je zpravidla dodací lhůta 14 pracovních dnů.Touto lhůtou je myšleno dodání zboží do firemního skladu.V případě, že není možné kupujícímu dodat zboží ve lhůtě uvedené v dostupnosti, bude prodávajícím  neprodleně informován.  Může nastat situace, kdy je zboží aktuálně u výrobce doprodáno nebo se již nevyrábí, v tom případě prodávající neprodleně po tomto zjištění kontaktuje kupujícího a nabídne možnost řešení.

 Způsoby doručení, náklady spojené s doručením:

   *Objednané zboží je odesíláno prostřednictvím přepravních společností PPL,ČP a Zásilkovny .

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat její celistvost a neporušenost obalu.Převzetím zásilky zákazník stvrzuje, že  zásilku převzal bez zjevných závad.  Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese přepravce.Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte ihned přepravce Je vhodné pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. V případě poškození zboží je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího  o stavu zboží a míře poškození– telefonicky na čísle :

  607 958 507nebo mailem na adresu  nebo svetrucnichpraci@seznam.cz.

Nevyzvednutí dobírky NENÍ odstoupení od kupní smlouvy .Prodávají má v tomto případě právo požadovat uhrazení nákladů za odeslání zboží. 

   *Při osobním převzetí zboží je kupující povinen si při předání zboží zkontrolovat úplnost a přesnost dodávaného zboží, případné nesrovnalosti ihned oznámit prodávajícímu.

        NĚKOLIK RAD A DOPORUČENÍ K NÁKUPU V  OBCHODĚ:

    Jak nakupovat:

   1/ Zvolené zboží vložíte do košíku kliknutím na ikonu  

   2/ Při výběru odstínů přízí je nutné mít na zřeteli, že  zobrazení odstínu  se může od skutečnosti mírně lišit  podle

       nastavením každého monitoru pc.  Tuto skutečnost nemůže prodávající ovlivnit. Nejste-li si odstínem jistí, 

       kontaktujte mě, ráda poradím. Jednotlivé odstíny nabízených přízí jsou označeny kódy a barvami danými

       přímo od výrobců.

   3/ Pokračujte dále ve výběru / nákupu dalšího zboží, vkládejte do košíku stejným způsobem

   4/ Po ukončení výběru zboží klikněte v pravém sloupci na položku "Nákupní košík" přejdete tak k pokladně.

   5/ Zde můžete provést úplnou registraci nebo jen zadat dodací údaje.  V případě, že jste zaregistrováni na MMB, použijte stejné přihlašovací údaje.

   6/ Po vyplnění všech údajů a kontrole objednávaného zboží (odstíny, počty kusů) potvrďte objednávku.

   7/ Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací zprávu o přijetí objednávky a zároveň odkaz, kde můžete  sledovat stav své objednávky.

 8/ V případě ZPŮSOBU ÚHRADY: PLATBA PŘEDEM BANKOVNÍM PŘEVODEM , doporučuji odesílat platbu až při změně statusu objednávky  na: VYŘIZUJE SE.

    Vysvětlivky ke statusům stavu objednávek:

   PŘIJATA -  Vaše objednávka byla přijata do systému.

   VYŘIZUJE SE -  Vaše objednávka se vyřizuje, zboží se připravuje, kompletuje, případně doobjednává

   ZAPLACENO -  Vaše objednávka se vyřizuje, zboží se připravuje, kompletuje, případně doobjednává, ale již jsem obdržela Vaši platbu za zboží

   ČEKÁ SE NA PLATBU - objednávka je vyřízena, zboží připraveno k odeslání, čekám na platbu od kupujícího,nebo se jedná o objednávku zboží přímo pro zákazníka ,nebo jde o práci na zakázku a očekává se dle dohody platba předem.

   ODESLÁNA - zásilka byla předána  k doručení,  lze ji sledovat na webu přepravce.

 NEVYZVEDNUTA - zboží bylo odesláno na adresu kupujícího, avšak zásilka nevyzvednuta a vrátila se zpět , v tom případě Vás budu kontaktovat

   ČEKÁ NA VYZVEDNUTÍ - v případě osobního odběru - zboží je připraveno k předání, budu Vás kontaktovat za účelem dohodnutí termínu předání.V případě přepravy -  přepravce Vás nezastihl na dodací adrese a zásilka je uložena na výdejním místě,nebo parcelshopu a čeká na vyzvednutí.

   STORNOVÁNA - objednávka byla ze strany kupujícího nebo prodávajícího zrušena.

    Dodací lhůta:

   Dodací lhůta uvedená u zboží je orientační. V případě, že potřebujete  zboží do určitého data, informujte se na jeho dostupnost, případně mi tuto skutečnost napište do poznámky v objednávce.

   Zboží,které je skladem, se odesílá co nejdříve,nejdéle do  2-3 pracovních dnů od uskutečnění objednávky, pokud se jedná o odeslání dobírkou. Zboží, kde je preferována platba předem, se odesílá co nejdříve po přijetí platby za objednávku na účet, nejdéle do  2-3 pracovních dnů . Zboží, které není skladem a je pro zákazníka doobjednáno ,se odesílá co nejdříve po jeho naskladnění, nejdéle do  2-3 pracovních dnů od naskladnění .Pokud je v jedné objednávce  kompletováno současně zboží, které je skladem a které se pro zákazníka doobjednává, zboží se odesílá  společně po naskladnění chybějícího zboží v jedné zásilce, pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak.V případě zhotovení zboží na zakázku se zásilka odesílá  dle individuální dohody.Zboží je baleno do přepravních obálek a  kartonových krabic nových, i recyklovaných.Recyklované krabice a kartony jsou používány  z důvodu šetření životního prostředí.

     

    Potřebujete jiné rady? Nevíte si rady se spotřebou příze, jakou přízi na který výrobek použít, jaké jehlice vybrat, máte dotaz k nabízenému zboží? Chcete si objednat výrobek na přání a nevíte si rady s měřením? Kontaktujte mě: svetrucnichpraci@seznam.cz   bude-li to v mých možnostech, velmi ráda poradím. Neváhejte se zeptat.

       OBCHODNÍ PODMÍNKY:

 1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce , kterým je Růžena Robková, IČ 63741407 , zapsaná do živnostenského rejstříku 15.02.2013 na Městském úřadě v Podbořanech). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávající Růžena Robková a kupujícího.

  • 2.Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  • 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.
  • 2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • 2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10  dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací a záruční list.
  • 3.Odstoupení od kupní smlouvy
  • 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené ,neznečištěné zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). a pokud je to podle povahy zboží možné,tak v původním obalu. Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.
  • 3.4:Zboží musí být prodávajícímu vráceno jinak než na dobírku,kterou prodávající nepřijímá.
  • 3.5:Pokud to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující k oznámení o odstoupení od kupní smlouvy  využít formulář, který mu bude odeslán na email adresu, nebo je také ZDE KE STAŽENÍ.
  • 4.Práva a povinnosti prodávajícího
  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán  se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi  se zbožím prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • 5. Práva a povinnosti kupujícího
  • 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 6.1.Dodací podmínky pro Českou republiku.

  • 6.1.1.Objednávky jsou kupujícím doručovány prostřednictvím přepravních společností PPL,ČP a Zásilkovna.
  • 6.1.2: Přepravné se řídí velikostí objednávky a druhem přepravy.
  • 6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem , nebo telefonem vyzvednout osobně v Očihovci, v sídle firmy.Termín navrhuje prodávající .V takovém případě zákazník při objednání  uvede způsob doručení : Osobní odběr.
  • 6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 2-3 prac.dny

               7. Zadání zboží na zakázku

  • 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
  • 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat elektronickou poštou.
  • 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je zákazník informován elektronickou poštou.

 

  • 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávající zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a  cenou.
  • 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uveda plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo tuto objednávku zrušit.
  • 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

             7. Vyhotovení zboží na zakázku.

  • 7.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 7.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • 7.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinnen zakoupit.

          7. Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

  • 7.4.1: U zboží zhotovovaného na zakázku lze využít pouze bankovní převod .
  • 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody se zákazníkem. Zboží zhotovené na zakázku  je předáno osobně,nebo zasláno prostřednictvím přepravců prodávajícího.

 

  • 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

 

  • 8.1: Záruční doba
  • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

 

  • 8.2: Způsob reklamace
  • 8.2.1: Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího email.poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a  fotografii vady.
  • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

 

  • 8.3: Provedení reklamace
  • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat zákazníkovi částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
  • 8.3.4: Pokud to webové rozhraní umožňuje, může kupující k oznámení reklamace  využít reklamační  protokol, který mu bude odeslán na email. adresu,nebo je tak ZDE KE STAŽENÍ.
  • 8.3.5:Doručení reklamovaného zboží se provádí na shora uvedenou adresu prodávajícímu, jinak než na dobírku. Dobírku prodávající nepřijímá.
  • 8.3.6: Kupující je povinen zboží řádně zabalit tak, aby nedošlo k poškození, či dokonce ke zničení zboží při přepravě.Ke zboží přiloží kupující kopii faktury a uvede popis vady a návrh na řešení reklamace.
  • 8.3.7:Prodávající neodpovídá za případnou újmu na zdraví osob, případně majetku a zboží, které byly zapříčiněny nedbalostí, neodborným zacházením, nebo zneužitím zboží.
  • 8.3.8: Dnem uplatnění reklamace je den, kdy bylo zboží doručeno na adresu prodávající.

       9.Vrácení zboží

  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.
  • 10. Ochrana osobních údajů (GDPR - General Data Protection Regulation)
  • 10.1: Při zpracování informací o zákaznících se prodávající řídí platnými zákony - Nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/EC .
  • 10.2:Prodávající je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů: rg. č.:0051333
  • 10.3: Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a prodávající se zavazuje neposkytnout svěřené osobní údaje kupujícího jiným-třetím subjektům,přičemž výjimku tvoří  smluvní přepravci prodávajícího a to jen  za účelem dodání objednaného zboží kupujícímu.
  • 10.4: V momentě odeslání objednávky, nebo vyplněním registračního formuláře dává kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování, shromažďování a používání svých osobních údajů a informací o uskutečněných objednávkách  na dobu ,po kterou prodávající provozuje svou obchodní činnost.
  • 10.5:Osobní údaji kupujícího se rozumí: jméno, příjmení, adresa bydliště,doručovací a fakturační adresa,pokud se odlišuje od adresy bydliště, IČ,DIČ,email adresa, kontaktní telefon a případně další osobní údaje, které kupující uvede při objednávce, nebo registraci až do doby, kdy by kupující vyjádřil písemně svůj nesouhlas.
  • 10.6:Osobní údaje budou  zpracovávány jen pro účely realizace práv a povinností vyplývajících z objednávky (kupní smlouvy), pro vedení uživatelského účtu a pro zasílání informací, nebo obchodních sdělení kupujícímu, pokud kupující tuto možnost vysloveně nevyloučí.
  • 10.7:Kupující má právo přístupu ke svým osobním informacím k jejich aktualizaci.
  • 10.8:Kupující prohlašuje, že byl poučen a informován o tom, že na základě jeho písemné žádosti budou jeho osobní údaje z databáze vymazány.
  • 10.9:Osobní údaje jsou zpracovány v elektronické podobě automatizovaným systémem, případně v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  • 10.10: Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou správné a přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí těchto údajů.
  • 10.11:Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení, informací o nabízeném zboží a službách prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Tento souhlas může kupující kdykoliv odvolat.
  • 11.Závěrečná ustanovení a mimosoudní řešení sporů

               11.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávající v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

  • 11.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
  • 11.3:Dozor nad dodržováním Zákona č. 634/1992Sb. O ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce,která je zároveň subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.Odkaz na webový formulář.
  • 11.4:V případě nespokojenosti má zákazník (spotřebitel) možnost řešit mimosoudní spor také on-line.V tom případě je možné použít platformu, která byla zřízena Evropskou komisí na této adrese.

 

Růžena Robková

6.5.2019

 

 

 

 
 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
ZÁSILKOVNA/ČR
Svojí zásilku si můžete nechat doručit do Vámi vybraného výdejního místa Zásilkovny. Obvyklá doba doručení zásilky do výdejního místa jsou zpravidla 2 pracovní dny od odeslání . Zásilka může být vyzvednuta až po přijetí SMS nebo e-mailu s potvrzením, že si zásilku můžete vyzvednout. Součástí zprávy bude kód, který umožňuje vyzvednutí zásilky. (Maximální hmotnost zásilky 3 kg) Doručení ZDARMA při objednávce zboží v hodnotě nad 2000 Kč.
65,00 Kč ZDARMA
PŘEPRAVA PPL /ČR
Doručuje přepravní společnost PPL .Zásilka je doručována zpravidla následující pracovní den, po jejím odeslání. Kurýr společnosti PPL, Vás bude telefonicky kontaktovat při doručování zásilky. Doručení ZDARMA při objednávce zboží v hodnotě nad 2000 Kč.
115,00 Kč ZDARMA
DORUČENÍ DO PARCELSHOPU/ČR
Svojí zásilku si můžete nechat doručit do zvoleného Parcelshopu přepravce PPL, kde si ji můžete vyzvednout do 7 dnů od oznámení, o jejím uložení .Vydání zásilky oproti ověření údajů dle průkazu totožnosti.Dobírku zde lze platit jen hotově.Doručení do Parcel Shopu ZDARMA při hodnotě objednávky nad 2000 Kč.
105,00 Kč ZDARMA
DOPORUČENÉ PSANÍ - Č.POŠTA/ČR
Odeslání drobného zboží v max. hodnotě do 700 Kč, při rozměru zásilky max:50x35x5cm. Nelze použít pro klubka na kartonové cívce,nebo klubka s hmotností nad 50g ,Sohlenlatex a křehké strojky.Doručuje Česká pošta , zpravidla do 2 prac. dnů od odeslání.
70,00 Kč ZDARMA
OSOBNÍ ODBĚR
Tarif použijte při OSOBNÍM ODBĚRU ZBOŽÍ v sídle firmy :E-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platby kartou. Osobní odběr zboží je možný v sídle firmy, po předchozí platbě zboží na bank. účet a dohodě prodávající se zákazníkem, kdy je sjednán datum a čas vyzvednutí zboží. Datum a čas navrhuje prodávající.
ZDARMA ZDARMA
PŘEPRAVA PPL /SR
Tarif použijte při objednávce zboží s doručením na SLOVENSKO. Zboží je doručováno prostřednictvím přepravní společnosti PPL .Zásilka je doručována za cca 2-3 pracovní dny po jejím odeslání. Řidič společnosti PPL Vás bude telefonicky kontaktovat při doručování zásilky.
350,00 Kč ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
PLATBA PŘEDEM NA BANK.ÚČET /ČR
Platba předem na účet. Zboží bude odesláno po připsání celé částky za objednané zboží na účet.
BEZ POPLATKU
DOBÍRKA -ČESKÁ REPUBLIKA
Platba kurýrovi přepravní společnosti PPL ,nebo České pošty, při převzetí zásilky.Lze platit hotově, nebo kreditní kartou, kromě ParcelShopů, které přijímají jen hotovost.
35,00 Kč
DOBÍRKA - SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Platba řidiči přepravní společnosti PPL při převzetí zásilky.
70,00 Kč
PLATBA PŘEDEM NA BANK.ÚČET /SR
Platba předem na účet. Zboží bude odesláno po připsání celé částky za objednané zboží na účet.
BEZ POPLATKU

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF